Інтернет-газета ІгрісФото панорама БорисполяПрапор Борисполя
Фото панорама БорисполяЧетвер, 16 Травня 2024, 15:47

Управління юридично-кадрового забезпечення

/ Хочете бачити на цій сторінці свою компанію?
Управління юридично-кадрового забезпечення
Начальник управління юридично-кадрового забезпечення: Жарий Олександр КостянтиновичУправління юридично-кадрового забезпечення є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради. Керує роботою та контролює діяльність управління міський голова Федорчук Анатолій Соловйович.Адреса: 08300, вул. Київський шлях, 72, 4-й поверх, кім. 405Контактний телефон: 8 (04595) 6-07-43

Графік роботи:
понеділок - четвер з 800-1715
п’ятниця з 800-1600
перерва з 1300-1400

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням виконавчого комітету
від 21.03.2011 № 370 


ПОЛОЖЕННЯ
про управління юридично-кадрового забезпечення
виконавчого комітету Бориспільської міської ради

 

1. Загальні положення
1.1. Управління юридично-кадрового забезпечення (далі –  управління) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради.
1.2. Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» управління утворюється міською радою, яка затверджує структуру, чисельність працівників та витрати на його утримання.
1.3. Управління підзвітне та підконтрольне міській раді, підпорядковане  виконавчому комітету та міському голові.
1.4. Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету.
1.5. Управління складається з начальника, заступника та головних спеціалістів.
1.6. Працівники управління призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою. 
1.7. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Верховної ради України, актами Кабінету Міністрів України, указами і розпорядженнями президента України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, правилами та вказівками архівних органів, іншими діючими нормативами з питань роботи з документами.

2. Завдання управління
2.1. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог чинного законодавства України , організацію і здійснення кадрової роботи, а також участь у забезпечені виконання повноважень виконавчого комітету, визначених чинним законодавством.  
2.2. Управління при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з органами виконавчої влади, з депутатами, комісіями та іншими органами, утвореними міською радою, іншими виконавчими органами Бориспільської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян.

3. Функції управління
3.1. Функції управління з юридичного забезпечення:
3.1.1. Перевірка проектів рішень, які виносяться на розгляд міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.
3.1.2. Підготовка пропозиції про внесення змін і доповнень, а також пропозиції щодо визнання такими, що втратили чинність актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування, що потребують цього відповідно до законодавства.
3.1.3. Надання переліку документів для оформлення договорів оренди та купівлі-продажу землі, здійснює перевірку проектів договорів, які готуються та укладаються виконавчим комітетом міської ради  та міською радою з фізичними і юридичними особами, веде облік та зберігання договорів оренди землі.
3.1.4. Представництво у встановленому порядку інтересів міської ради та її виконавчого комітету в судах загальної юрисдикції, господарських, адміністративних судах, судах апеляційної та касаційної інстанцій, у Верховному Суді України.
3.1.5. Прийняття участі у розгляді письмових звернень громадян, підприємств, установ, організацій з питань діяльності міської ради та виконавчого комітету, розробка висновків щодо них, у разі необхідності підготовка відповідей.
3.1.6. Забезпечення проведення спільно з керівниками відділів, управлінь та служб виконавчого комітету заходів, спрямованих на підвищення кваліфікації  та рівня правових знань працівників цих органів.
3.1.7. Прийняття участі у роботі консультативних, дорадчих та інших органів (комісій), міської ради, виконавчого комітету та його відділів, комунальних підприємств.
3.1.8. Надання консультацій профспілковому комітету.
3.1.9. Надання консультацій з правових питань управлінням, відділам, службам виконавчого комітету, міській раді, комісіям та депутатам міської ради.
3.2.Функції управління з кадрового забезпечення:
3.2.1. Реалізація державної політики з питань кадрової роботи в органах місцевого самоврядування.
3.2.2. Розробка разом з іншими структурними підрозділами виконавчої влади річних планів роботи з кадрами, визначення щорічної потреби в кадрах, формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування.
3.2.3. Прийняття участі у розробленні штатного розпису, здійснення контролю розроблення посадових інструкцій працівників виконавчого комітету міської ради.
3.2.4. Здійснення контролю за дотриманням Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших актів законодавства з питань кадрової роботи, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.
3.2.5. Здійснення організаційних заходів щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами відомостей про доходи, зобов’язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі за кордоном, щодо себе і членів своєї сім’ї.
3.2.6. Здійснення організаційного забезпечення роботи конкурсної комісії виконавчого комітету міської ради, прийняття відповідних документів від кандидатів на заміщення вакантних посад структурних підрозділів виконавчого комітету  та подання їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення інших заходів щодо організації конкурсного відбору.
3.2.7. Вивчення ділових якостей осіб, які претендують на заняття посад в структурних підрозділах виконавчого комітету, попередження їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, ознайомлення із Загальними правилами поведінки державного службовця.
3.2.8. Розгляд та внесення міському голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посадах структурних підрозділів виконавчого комітету, підготовка разом з відповідними підрозділами документів для організації стажування, здійснення контролю за його проведенням.
3.2.9. Підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників міськвиконкому.
3.2.10. Оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадових осіб, внесення про це записи до трудових книжок.
3.2.11 Здійснення організаційно-методичного керівництва щодо формування кадрового резерву, контроль виконання особистих річних планів підготовки осіб, зарахованих до кадрового резерву.
3.2.12. Забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, а також організація разом з іншими структурними підрозділами регулярного навчання працівників.
3.2.13. Здійснення організаційного забезпечення роботи атестаційної комісії. Забезпечення роботи щодо проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради покладених на них обов’язків і завдань.
3.2.14. Ведення встановленої звітно-облікової документації, підготовка державної статистичної звітності з кадрових питань, аналіз якісного складу посадових осіб.
3.2.15. Своєчасна підготовка документів щодо продовження терміну перебування на службі в органах місцевого самоврядування  та для призначення пенсій працівникам.
3.2.16. Здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників виконавчого комітету міської ради.
3.2.17. Відповідальність за облік, оформлення і видача службових посвідчень працівникам виконавчого комітету міської ради.
3.2.18. Видача довідок з місця роботи, проведення оформлення листків тимчасової непрацездатності, підготовка документів для відрядження працівників.
3.2.19.  Ведення табелю обліку робочого часу працівників виконавчого комітету міської ради, складання графіку щорічних і додаткових відпусток, обчислення стажу державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років, присвоєнням чергових рангів посадовим особам. Забезпечення роботи тарифікаційної комісії виконавчого комітету міської ради.
3.2.20.  Проведення разом з іншими підрозділами роботи, щодо укладання, продовження терміну дії, розірвання контрактів з керівниками підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності міста.
3.2.21. Проведення іншої роботи, пов’язаної із застосуванням законодавства про працю та службу в органах місцевого самоврядування.

4. Права управління
Управління має право:
4.1. Виносити на розгляд міського голови, міської ради та виконавчого комітету проекти розпоряджень, рішень, доповідні записки з питань, що належать до компетенції відділу.
4.2. Перевіряти стан додержання та застосування законодавства управліннями, відділами та службами виконавчого комітету.
4.3. Залучати спеціалістів відділів, управлінь, служб виконавчого комітету для вирішення питань, пов’язаних з виконанням  покладених на відділ завдань.
4.4. Доручати і одержувати від відділів, управлінь та служб виконавчого комітету документи, матеріали, інформацію необхідні для використання у роботі та виконання завдань управління.
4.5. Використовувати систему зв’язку і комунікацій, що існують у міській ради.
4.1. Здійснення контролю за дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку, вимог законодавства про працю та  службу в органах місцевого самоврядування у виконавчому комітеті та в інших виконавчих органах міської ради.

5. Організація роботи управління
5.1. Управління очолює начальник, а у разі його відсутності, обов’язки начальника виконує заступник начальника управління або працівник управління, на якого розпорядженням міського голови покладено виконання його обов’язків.
5.2. Працівники управління призначаються на посаду та звільняються за розпорядженням міського голови.
5.3. Службові обов’язки працівників управління визначаються посадовими інструкціями, що затверджується міським головою.
5.4. Організація роботи управління проводиться згідно з планами управління, які погоджуються міським головою.
5.5. Планування роботи управління здійснюється начальником.
5.6. Діловодство управління ведеться згідно з номенклатурою справ управління.
5.7. При вирішенні питань, віднесених до його компетенції, управління взаємодіє з іншими управліннями, відділами та службами міської ради, використовує у своїй роботі підготовлені ними статистичні та оперативні відомості, підтверджені відповідним чином. 
5.8.  Управління бере участь у процесі системи управління якістю відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001-2000, висвітлює свою діяльність у ЗМІ, на сайті Бориспільської міської ради..

6. Організаційно-правовий статус начальника управління
(права, обов’язки, відповідальність)
6.1.  Керівництво управлінням здійснює начальник, який організовує роботу щодо виконання покладених на управління завдань, проводить планові наради, результатом яких є протокол з інформацією щодо звіту про виконану роботу (за тиждень, за місяць, за рік).
6.2. Начальник управління здійснює свою діяльність у межах наданих повноважень відповідно до Положення про управління.
6.3. Розробляє і вносить на затвердження міському голові посадові інструкції працівників управління.
6.4. Планує роботу управління і здійснює контроль за виконанням планів.
6.5. У встановленому порядку вносить пропозиції про призначення, переміщення та звільнення працівників управління, погоджує надання їм відпусток.
6.6. Координує у встановленому порядку роботу управління з управліннями, відділами виконавчого комітету.
6.7. Бере участь у сесіях міської ради, засіданнях виконавчого комітету, консультативних, дорадчих та інших органів виконавчого комітету, нарадах, семінарах або направляє представника управління для участі у них.
6.8.  Візує рішення  міської ради та виконавчого комітету, розпорядження міського голови, договори та листи, у разі невідповідності проектів зазначених актів чинному законодавству, вносить зауваження з відповідним обґрунтуванням.
6.9. Систематично оцінює роботу працівників управління, щомісяця складаючи протокол про вимірювання процесів надання послуг з використанням показників, зазначених у технологічних картах процесів, у яких бере участь управління.
6.10. Звітується про проведену роботу управління один раз на рік перед виконавчим  комітетом.
6.11. Одержує нормативні матеріали щодо щорічної оцінки, ознайомлює працівників управління із порядком проведення щорічної оцінки та виконує всі вимоги щодо її проведення.
6.12. В установленому порядку вносить подання про присвоєння рангів посадової особи місцевого самоврядування, заохочення та застосування дисциплінарних стягнень на працівників управління.
6.13. Представляє управління у державних установах та громадських організаціях з питань, віднесених до його компетенції.
6.14. Виконує інші доручення міського голови.
6.15. Начальник несе персональну відповідальність за своєчасну і якісну організацію виконання завдань та функцій управління, передбачених цим положенням.
6.16. Відповідає за організацію збереження договорів оренди та купівлі-продажу землі і документів, які надходять в управління.
6.17. Несе відповідальність за розголошення поза межами службової необхідності відомостей, які містяться у службових документах.
6.21. У разі неналежного виконання своїх обов’язків несе дисциплінарну, адміністративну та цивільно-правову відповідальність відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

7. Організаційно-правовий статус заступника начальника управління
(права, обов’язки, відповідальність)
7.1. Веде кадрову роботу, в основу якої покладено принцип демократичного добору просування по службі за діловими якостями та професійною компетенцією, заохочення працівників до службової кар’єри забезпечує виконання плану роботи управління з кадрових питань, доручень керівництва.
7.2. Готує пропозиції на розгляд міському голові щодо структури та штатної чисельності працівників виконавчих органів міської ради, системи і порядку оплати праці, в тому числі преміювання, інших заохочень.
7.3. За дорученням керівника управління бере участь у заходах, які
 проводяться виконавчим комітетом з питань, що стосуються роботи з кадрами, кадровим резервом та інших напрямів діяльності, що належать до компетенції управління.
7.4. Готує документи та  листування з кадрових питань.
7.5. Забезпечує прогнозування та планування потреб в кадрах, організовує формування кадрового резерву та роботу з ним, замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації посадових осіб.
7.6. Розробляє проект рішень міської ради щодо структури і штатного розпису виконавчого комітету.
7.7. Разом з іншими структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, формує пропозиції щодо її вдосконалення.
7.8. Залучає в установленому порядку окремих фахівців для розробки відповідних документів та виконання завдань, що стосуються роботи управління.
7.9. Запитує та отримує від посадових осіб структурних підрозділів виконавчого комітету, інших виконавчих органів міської ради інформацію, необхідну для виконання завдань управління з кадрового забезпечення.
7.10. Здійснює особистий прийом громадян з питань, які стосуються роботи управління з кадрового забезпечення та вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг.
7.11. Вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи управління.
7.12. Виконує обов’язки та має права начальника управління на час його відсутності (перебування у відпустці, відрядженні та інше). Виконання обов’язків заступника начальника управління на час його тимчасової відсутності покладається на головного спеціаліста, відповідно до розпорядження міського голови.
7.13. Несе персональну дисциплінарну, адміністративну та цивільно-правову відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків, порушення норм етики поведінки посадової особи та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.


джерело: Офіційний сайт Бориспільської міської ради

Igris.at.ua Реклама в Ігрісі Авторські права Співпраця з нами Наші вакансії Контакти Новини Лист в редакцію

Copyright 2010 - 2024 "Ігріс.at.ua" Розробка та підтримка сайту Движение БорисполяВхід для редакторів

Rambler's Top100