Кваліфікований, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян є одним із важливих напрямів роботи Бориспільської ОДПІ.
В результаті проведеного аналізу звернень громадян, які надійшли до Бориспільської ОДПІ встановлено: протягом січня - березня 2011 року надійшло 1 письмове звернення громадян, що на 1 (50%) звернення менше, чим у аналогічному періоді 2010 року.
На особистому прийомі керівництва Бориспільської ОДПІ у січні - березні 2011 року надійшло 3 звернення громадян, що на 2(60%) менше чим у відповідному періоді 2010 року.
У 4 зверненнях громадян (надісланих поштою – 1 та на особистому прийомі керівництва - 3) порушувалось такі питання, як:
- податок на доходи фізичних осіб – 2(50%) звернення громадян;
- оподаткування доходів підприємницьої діяльності (єдиний, фіксований податок, загальна система оподаткування) – 1 (25%) звернення громадян;
- контрольно – перевірочна робота - 1 ( 25%) звернень громадян.
Відповідно до аналізу соціального стану громадян до Бориспільської ОДПІ протягом січня - березня 2011 року надійшло:
3 (75%) звернення від СПД - фізичних осіб (приватних підприємців).
1 (25%) звернення громадянина, соціальний стан якого не визначено.
Бориспільська ОДПІ забезпечує вичерпний та своєчасний розгляд звернень громадян. Так, по всіх 4(100%) зверненнях громадян надано обґрунтовані роз’яснення в терміни встановлені законодавством.