Корпорація AOL придбала The Huffington Post, одне з найпопулярніших новинних інтернет-видань у США. Вартість операції склала в 315 мільйонів доларів.
Це придбання стало найбільшим для AOL з 2009 року, коли вона відокремилася від Time Warner і стала незалежною компанією, повідомляє NEWSru .
За умовами угоди, генеральний директор The Huffington Post Ерік Хіпп залишить компанію, а Аріанна Хаффінгтон стане президентом і головним редактором об'єднаної медіагрупи The Huffington Post Media Group. До неї увійдуть The Huffington Post і інтернет-ЗМІ, що належать AOL: Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, Pop Eater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch і StyleList.
Аудиторія цієї медіагрупи складе більше 270 млн унікальних відвідувачів з усього світу і понад 117 млн у США, стверджує глава AOL Тім Армстронг.
Сайт The Huffington Post був заснований в 2005 році зі стартовим капіталом в 1 млн доларів, і з часом став одним з найбільш відвідуваних новинних інтернет-видань у США. Аудиторія The Huffington Post становить близько 25 млн унікальних відвідувачів в місяць. За оцінкою ряду експертів, цього року прибуток ресурсу складе 60 млн доларів у порівнянні з 31 млн доларів в 2010 році.
У вересні минулого року AOL купила TechCrunch, один з найвпливовіших техноблог у Кремнієвій долині. Умови угоди тоді не повідомлялися. На думку ряду техноблог, AOL заплатила за провідне в IT-галузі інтернет-видання від 25 до 40 млн доларів. Обидві сторони домовилися, що TechCrunch буде функціонувати як окремий підрозділ AOL, при цьому засновник техноблога Майкл Аррінгтон залишиться на посаді головного редактора.
Однією з майбутніх покупок AOL може стати Yahoo. У грудні 2010 року Reuters з посиланням на власні джерела повідомило, що медіакорпорація вивчає можливість поділу двох своїх головних бізнесів - телекомунікаційного і рекламного. На думку джерел, реструктуризація AOL в майбутньому може привести до злиття з Yahoo, проте офіційних переговорів між ними на той момент не проводилося.