Бориспільська об’єднана державна податкова інспекція забезпечує кваліфікований, неупереджений, своєчасний і об’єктивний розгляд громадян.
В результаті проведеного аналізу звернень громадян, які надійшли протягом січня-червня до податкової інспекції 1 письмове звернення громадян, що на 3 (75%) звернення менше, чим у аналогічному періоді 2010 року. Вичерпну відповідь надано своєчасно у термін, визначений законодавством.
На особистому прийомі керівництва Бориспільської ОДПІ у січні – червні 2011 року надійшло 8 звернень громадян, що на 1 (11,1%) менше чим у відповідному періоді 2010 року. Кваліфіковану та обгрунтовану відповідь було надано безпосередньо під час проведення особистого прийому.
У 9 зверненнях громадян (надісланих поштою – 1 та на особистому прийомі керівництва - 8) порушувались питання пов’язані з дією положень Податкового кодексу України, а саме такі як:
-
податок на доходи фізичних осіб – 4(44,5%) звернення;
- оподаткування доходів підприємницької діяльності – 1 (11,1%)звернення; - контрольно – перевірочна робота - 1 ( 11,1%) звернення;
- податок на додану вартість – 1 (11,1%) звернення;
-
плата за землю - 1 ( 11,1%) звернення;
-
працевлаштування 1(11,1%).
Відповідно до аналізу соціального стану громадян до Бориспільської ОДПІ протягом січня – червня 2011 року найбільше звернень надійшло від підприємців – 6(66,7%), 1(11,1%) від селянина, 1(11,1%) від безробітної та 1(11,1%) письмове звернення від фізичної особи, соціальний стан якої не визначено.