Своєчасний і об’єктивний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є одним із пріоритетних напрямів роботи Бориспільської ОДПІ.
При проведенні аналізу звернень громадян, які надійшли до Бориспільської ОДПІ встановлено, що протягом січня 2012 року письмові звернення громадян не надходили, як в аналогічному періоді 2011 року.
На особистих прийомах керівництва Бориспільської ОДПІ протягом січня 2012 року надійшло 2 звернення громадян, що на 1(50%) більше в чим у відповідному періоді 2011 року.
Так, начальником податкової інспекції здійснено 1 особистий прийом в т.ч. виїзних – 0, заступниками начальника –1, в т.ч. виїзних – 1.
У зверненнях громадяни порушували такі питання, як:
- податок на додану вартість - 1 (50%) звернення;
-оподаткування доходів підприємницької діяльності (єдиний, фіксований податок, загальна система оподаткування) – 1 (50%) звернення.
Відповідно до аналізу соціального стану громадян до Бориспільської ОДПІ протягом січня 2012 року надійшло:
1(50%) звернення від приватного підприємця;
1(50%) звернення від СГД – юридичної особи.
Бориспільська ОДПІ забезпечує кваліфікований та своєчасний розгляд звернень громадян. Так, по всіх 2 (100%) зверненнях громадян надано кваліфіковані, обґрунтовані роз’яснення в терміни встановлені законодавством.