Газета «Вісті». «Місце для 90-60-90».
Читачка обурюється хамством у маршрутках. Вона безсила протистояти байдужості
Доброго дня, шановна редакціє! Пише Вам мешканка міста Борисполя. Я в цьому місті зросла і вже багато років живу в ньому. Це моє місто, і мені не байдуже, що і як у ньому відбувається. Бачу, і це мене тішить, як Бориспіль розвивається, як упорядковуються його парк, сквери, центральна площа. Я люблю своє місто, але іноді буває дуже прикро, коли стикаєшся тут з відвертим безкультур’ям, хамством, невіглаством. Це нерідко трапляється в громадському транспорті. Мені частенько доводиться користуватись автобусами маршруту №316. Отак заходиш до салону, налаштований спокійно і цивілізовано дістатися столиці, та ба! Водієві не дуже подобаються деякі пасажири, особливо ті, які мають пільги на безкоштовний проїзд. І він без найменшого докору совісті починає покрикувати на них, висловлювати своє незадоволення, мовляв, «розвелось» їх багато. Спостерігати таке хамство молодиків ой як боляче. А що вже до естетичних уподобань водіїв, то годі й казати: лобове скло автобусів завішане різними слониками, ведмедиками, метеликами, штучними квіточками, тощо. Та це ще не найстрашніше. В одному з автобусів на самому видному місці в кабіні наклеєна напівоголена красуня в дуже еротичній позі та ще й поряд напис: «місце для 90-60-90». А що вже в салоні тих наклейок... Одного разу налічила 17 штук. Там і рекомендації щодо вживання бананів разом із шкіркою, насіння — зі шкаралупою, пива з пляшками, і застереження «не стой над душой» та «не смотри, водитель стесняется», і заспокійливе «несколько минут страха и ты дома», лунають і погрози: «кто хлопнет дверью, тот станет льготником», є і прохання: «заказывай остановки оральным методом» і тут таки суперечливе: «не кричи, пломбы выпадут».
Про що думають ті водії, які чіпляють такі «перли» в салонах? Може таким чином вони самостверджуються? (Якщо більше нічим). А чи не здається їм, що таким чином вони принижують пасажирів? Нормальних, адекватних людей ставлять на один щабель із собою, а на тому щаблі інтелекту обмаль. Ці горе-водії почуваються у своїх машинах такими собі царьками. Одному такому «інтелектуалу» я зробила зауваження відносно цих наклейок, то він відповів, що то його кабіна і чіплятиме він в ній усе, що захоче, а ще вказав знову ж таки на наклейку з таким змістом: «книга жалоб в следующей маршрутке». Ну чим тобі не лікбез?!
Я кілька разів зверталась з цього приводу до керівництва ВАТ «АТАСС-Бориспіль». Обіцяли навести порядок. Та віз і нині там. Оте «липке сміття» із салонів нікуди не зникло. Видно, не дорожать вони своєю репутацією, а може безсилі проти такої навали нікчемності...
Соромно за водіїв, соромно за керівництво ВАТ «АТАСС-Бориспіль», соромно за бориспільців, які спокійно споглядають ці автобусні «шедеври».
З повагою А.Геліна
«Договір на вивезення сміття — по телефону»
Автор: Поліна МІКУЛИЧ
Договір на вивезення сміття жителі приватного сектору можуть продовжити у телефонному режимі.
«Бориспільцям варто лише зателефонувати, і договір буде продовжено, нікуди їхати чи іти не потрібно», — зазначив керівник ВУКГ Василь Шукало. Він повідомив, що у документах зазначено, що договори на вивезення сміття дійсні протягом трьох років.
Міський голова натомість наголосив, що комунальники мають активізувати роботу з укладання договорів. І попросив залучити до роботи голів вуличних комітетів. «Не чекайте, що люди будуть телефонувати. Це якщо ви їм воду перекриєте, то вони одразу ж до вас побіжать. Давайте шукати цивілізовані підходи», — зазначив міський голова.