62% українців не підтримують ідею заборонити ввезення в Україну товарів секонд-хенд. За заборону висказлісь лише 18%. Такі результати дослідження, проведеного соціологічною групою "Рейтинг".
Ще 17% байдужі до питання, 5% - не визначилися. Найменше підтримують заборону на Донбасі і Заході України.
57% респондентів старше 18 років купували коли-небудь товари секонд-хенд. Разом з тим 43% українців ніколи не купували секонд-хенд. Найбільше користувачів секонд-хенд на Заході (48%), Сході (41%) і Донбасі (41%).
У містах секонд-хенд більш популярний, ніж у селах. Купують його переважно жінки, люди середнього віку (30-39 років), середньої спеціальної або вищої освіти.
Найбільше покупців секонд-хенд серед респондентів з рівнем доходів менше 1000 грн на місяць (45%), 39% - серед респондентів з рівнем доходів 1000 -2000 грн на місяць. Третина респондентів з доходами від 2000 до 3000 грн і понад 3000 грн на місяць також купують секонд-хенд.
Якщо для респондентів, які купували такий одяг раніше, головною причиною була відсутність коштів на купівлю нових речей (38%), для сьогоднішніх користувачів секонд-хенд, в першу чергу, - це якісні речі за доступними цінами (64%).
У разі заборони секонд-хенд 67% користувачів (рівень доходів до 1000 грн і 1000-2000 грн) мають намір економити і купувати менше одягу і взуття. 9% (рівень доходів від 2000 грн) - збільшать витрати із сімейного бюджету на одяг і взуття.
Аудиторія дослідження: населення України від 18 років і старше. Опитано 2000 респондентів.
Скрябін прорекламує секонд-хенд
Андрій Кузьменко, лідер групи «Скрябін», дасть концерт біля Верховної Ради на підтримку одягу, яка була у використанні.
Артист завжди любив доводити всім, що він з простим народом заодно, тепер він вирішив пропагувати секонд-хенд, абсолютно неприйнятний для зіркової тусовки, до якої належить Кузьма Скрябін.
«Я за секонд-хенд! А ти? Прийди й Віслова свою думку », - закликає Скрябін.
Для своєї акції Андрій Кузьменко вибрав епатажне містечко - біля Верховної Ради, щоб точно про його концерт дізналися всі без винятку.
Напевно, Скрябін не лише пропагує носити секонд-хенд, але і сам користується послугами подібних столичних ринків.