Тонкі сигарети - єдиний сегмент ринку, який показує зростання. За останній рік їх частка в загальному обсязі споживання зросла з 13% до 16,3% (дані на березень)
Згідно з дослідженням AC Nielsen, серед тонких сигарет найбільше зростає king size super slims (довжина - 83 мм) - їх частка в сегменті зросла з 15,1% до 18,7%, і super slims (99 мм) - з 62,7 % до 65,7%. Про це повідомляє Коммерсант-Україна .
Перехід споживачів на тонкі сигарети помітний в останні два роки. Їхні продажі зросли приблизно в чотири рази, в основному за рахунок сегмента king size super slims, повідомив керівник відділу «алкоголь, безалкогольні напої та тютюнові вироби» мережі Вопак Руслан Дячук.
Загальні продажі сигарет при цьому залишилися на колишньому рівні - 91,6 млрд. шт. на рік. На думку виробників, фактично відбувся перерозподіл між традиційним форматом і тонкими сигаретами, і ця тенденція характерна для всієї Східної Європи.
В Україні зараз курить 33% дорослого населення (9,3 млн. чоловік у віці 18-60 років). У середньому вони викурюють по 16,8 сигарети в день.